touko

Tiedote 15.5.2017

Tampereen Messut Oy:n tytäryhtiö Finland Restaurants Oy – Finnresta keskittää 1.9.2017 alkaen kaikki henkilöstövuokrauspalvelut Smile Henkilöstöpalveluille. Finnresta vastaa kaikkien tapahtumajärjestäjien ravintolapalveluista Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa.

– Haluamme keskittää jatkossa henkilöstövuokraustarpeemme yhdelle palveluyritykselle, jotta voimme yhä tehokkaammin sitouttaa tapahtumissamme työskentelevää henkilöstöä. Näin pystymme myös paremmin kouluttamaan henkilöstöä yrityksemme tarpeita ajatellen ja sitä kautta entisestään parantamaan asiakaspalvelumme laatua, kertoo Finnrestan toimitusjohtaja Olli Tokoi.

Tampereen Messut -konserniin kuuluva Finnresta vastaa noin 250 tapahtuman ravintolapalveluista Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa vuosittain. Yrityksen liikevaihto on n. 2,3 miljoonaa euroa.