Ravintola Arlanda remontoidaan 12/2018-1/2019

Ravintola Arlandassa tehdään heti marraskuisen Suomen Kädentaidot -messujen jälkeen iso remontti, joka valmistuu tammikuun lopun Verkosto-messuille. Salin kaikki pinnat, linjastot, koneet ja laitteet, kalusteet ja valaistus (säädettävä värivalaistus) uudistetaan vastaamaan nykytrendien mukaista ilmettä ja viihtyvyyttä. Lisäksi suunnittelussa on keskitytty erityisesti ravintolan tehokkuuden ja toimivuuden selkeyttämiseen verrattuna vanhaan saliin. Suunnittelusta vastaa MariPoDecor/Tilako, Mari Pohjala.

Finnrestalaiset odottavat jo innolla tulevaa ja toivottavat kaikki asiakkaat tervetulleiksi täysin uudistettuun ravintola Arlandaan tammikuun 2019 lopulla!